REKLAMY SUPER BOWL 2016

REKLAMY SUPER BOWL 2016

5 milionów dolarów – to cena emisji 30-sekundowego spotu podczas Super Bowl 2016. Szacuje się jednak, że reklamy podczas wydarzenia obejrzy ok. 110 milionów osób. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy dwoją się i troją, by zaskoczyć widzów czymś niepowtarzalnym.

Niektóre spoty pozostają sekretem aż do jutra (np. reklama Coca-Coli), ale część z nich można już obejrzeć w Internecie. Poniżej kilku moich faworytów

1. Audi R8. Nostalgia, wspomnienia i emocje – w historię opowiedzianą w tej reklamie naprawdę można się wciągnąć!

2. Heinz – Moim pierwszym skojarzeniem był “spiderdog” z filmów Wardęgi – obejrzyj i sprawdź, dlaczego ;)

3. Hyundai – założę się, że niemalże każda dziewczyna chętnie zamieszkałaby w Ryanville ;)

4. National Football League – zaobserwowano, że w miastach zwycięskich drużyn Super Bowl, po 9 miesiącach od wielkiego meczu, odnotowano wzrost narodzin dzieci ;) Moim zdaniem mistrzostwo.

5. Doritos – czyli jak sprawić, by USG nie było nudne ;)

6. Snickers – pozostając w konwencji “głodny nie jesteś sobą” – Willem Dafoe jako… Marilyn Monroe

A na sam koniec reklama Mountain Dew, która moim zdaniem  jest totalnie dziwna, ale… pozostaje w pamięci. Znając życie, #puppymonkeybaby będzie hitem ;)

Wszystkie reklamy, które zostaną wyemitowane podczas Super Bowl 2016, można obejrzeć na stronie superbowlcommercials2016.org.

Facebooktwitterlinkedin

Kinga Bobrowska

Autorka bloga Social Kuko, specjalistka w zakresie działań związanych z marketingiem w Internecie. Szczególnie pasjonują ją marketing w social media, reklama i UX.

Zobacz też

Co to jest UTM – czyli o mierzeniu efektywności kampanii

Co to jest UTM – czyli o mierzeniu efektywności kampanii

Nazwy kampanii w Menedżerze Reklam na Facebooku

Nazwy kampanii w Menedżerze Reklam na Facebooku

Reklamy w dobie koronawirusa

Reklamy w dobie koronawirusa

Tricki i sztuczki w Canvie

Tricki i sztuczki w Canvie

4 komentarze

  1. Fajne podsumowanie, dla mnie najlepsza była reklama Doritos ;). A #puppymonkeybaby według mnie mimo wszystko jest bardzo trafnym spotem na takie wydarzenie… Spełnia główny cel, czyli zapada pamięć.

  2. Fajne podsumowanie, dla mnie najlepsza była reklama Doritos ;). A #puppymonkeybaby według mnie mimo wszystko jest bardzo trafnym spotem na takie wydarzenie… Spełnia główny cel, czyli zapada pamięć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam na imię Kinga, a Social Kuko to moja mała część Internetu, w której piszę głównie o marketingu i reklamie. Mam nadzieję, że też znajdziesz tu coś dla siebie! :)

Kategorie