REKLAMY SUPER BOWL 2016

REKLAMY SUPER BOWL 2016

5 milionów dolarów – to cena emisji 30-sekundowego spotu podczas Super Bowl 2016. Szacuje się jednak, że reklamy podczas wydarzenia obejrzy ok. 110 milionów osób. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy dwoją się i troją, by zaskoczyć widzów czymś niepowtarzalnym.

Niektóre spoty pozostają sekretem aż do jutra (np. reklama Coca-Coli), ale część z nich można już obejrzeć w Internecie. Poniżej kilku moich faworytów

1. Audi R8. Nostalgia, wspomnienia i emocje – w historię opowiedzianą w tej reklamie naprawdę można się wciągnąć!

https://www.youtube.com/watch?v=yB8tgVqmKzw

2. Heinz – Moim pierwszym skojarzeniem był “spiderdog” z filmów Wardęgi – obejrzyj i sprawdź, dlaczego ;)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=LOlfhBT8i9I

3. Hyundai – założę się, że niemalże każda dziewczyna chętnie zamieszkałaby w Ryanville ;)




4. National Football League – zaobserwowano, że w miastach zwycięskich drużyn Super Bowl, po 9 miesiącach od wielkiego meczu, odnotowano wzrost narodzin dzieci ;) Moim zdaniem mistrzostwo.




5. Doritos – czyli jak sprawić, by USG nie było nudne ;)




6. Snickers – pozostając w konwencji “głodny nie jesteś sobą” – Willem Dafoe jako… Marilyn Monroe

https://www.youtube.com/watch?v=WhfntLl6xx0

A na sam koniec reklama Mountain Dew, która moim zdaniem  jest totalnie dziwna, ale… pozostaje w pamięci. Znając życie, #puppymonkeybaby będzie hitem ;)

https://www.youtube.com/watch?v=ql7uY36-LwA

Wszystkie reklamy, które zostaną wyemitowane podczas Super Bowl 2016, można obejrzeć na stronie superbowlcommercials2016.org.

Facebooktwitterlinkedin

Kinga Bobrowska

Autorka bloga Social Kuko, specjalistka w zakresie działań związanych z marketingiem w Internecie. Szczególnie pasjonują ją marketing w social media, reklama i UX.

Zobacz też

Reklamy świąteczne 2020 w Polsce

Reklamy świąteczne 2020 w Polsce

Jak welcome pack może popsuć opinię o marce

Jak welcome pack może popsuć opinię o marce

Jak skontaktować się z Facebookiem?

Jak skontaktować się z Facebookiem?

Co to jest UTM – czyli o mierzeniu efektywności kampanii

Co to jest UTM – czyli o mierzeniu efektywności kampanii

4 komentarze

  1. Fajne podsumowanie, dla mnie najlepsza była reklama Doritos ;). A #puppymonkeybaby według mnie mimo wszystko jest bardzo trafnym spotem na takie wydarzenie… Spełnia główny cel, czyli zapada pamięć.

    • Magda, zgadzam się z Tobą co do #puppymonkeybaby – cały czas siedzi mi w głowie ;) Pozdrowienia!

  2. Fajne podsumowanie, dla mnie najlepsza była reklama Doritos ;). A #puppymonkeybaby według mnie mimo wszystko jest bardzo trafnym spotem na takie wydarzenie… Spełnia główny cel, czyli zapada pamięć.

    • Magda, zgadzam się z Tobą co do #puppymonkeybaby – cały czas siedzi mi w głowie ;) Pozdrowienia!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mam na imię Kinga, a Social Kuko to moja mała część Internetu, w której piszę głównie o marketingu i reklamie. Mam nadzieję, że też znajdziesz tu coś dla siebie! :)

Kategorie